מגהמה 201 • אוגוסט • 2020
 
בעולם

GOLF GTI חדשה, יוטרון תקים חניון אוטונומי בדנבר שבקולורדו, טרנזיט וקסהול ויווארו-אי חשמלית ועוד...

לקריאה
מגהמה 201 • אוגוסט • 2020
בעולם
GOLF GTI חדשה, יוטרון תקים חניון אוטונומי בדנבר שבקולורדו, טרנזיט וקסהול ויווארו-אי חשמלית ועוד...
לכתבה
בעולם
[מגהמה 200 - טן תדלוק - 800]

GOLF GTI חדשה

דור שמיני של גולף הספורטיבי בדרך. Golf GTI החדש הוא דיגיטלי יותר ומחובר לרשת. מנוע הטורבו שלו מייצר 180 קילוואט (245 PS). מנהל דינמיקת רכב מנהל את מערכות ההילוכים האלקטרומכניות.
בעיצוב החדש נכללים פנסי LED בשילוב סורג הרדיאטור. קו החתימה האדום GTI לכיוון החלק העליון של מכסה המנוע נמתח על פני החלק הקדמי. בפעם הראשונה אפשר להאיר את סורג הרדיאטור באמצעות רצועת לד דקה. לדגם גלגלי סגסוגת ריצ'מונד 17 אינץ' רגילים. מאחור קיים ספוילר גג GTI. במערכת הפליטה צינור זנב עגול.

מנעול ההצתה הוחלף בכפתור התחלה/עצירה של המנוע. ברגע שהדלתות נפתחות, הכפתור נדלק באדום עד הפעלת המנוע. גלגל ההגה הספורטיבי החדש הוא הגה ספורט מצופה עור, רב תכליתי, עם פקדי מגע.
התצוגה הדיגיטלית מופיעה עם פתיחת הדלתות. תא הנהג הדיגיטלי הרגיל מוזג עם מערכת Infotainment. לראשונה עיצוב GTI מותאם אינדיבידואלית עם מונה סיבובים במרכז. מסך בגודל 8.25 אינץ' מותקן כסטנדרט. תאורת הרקע שוטפת את התצוגה, ואזורים פנימיים רבים אחרים מוארים בספקטרום של 30 צבעים לפי הגדרה.

יוטרון תקים חניון אוטונומי בדנבר שבקולורדו

חברת יוטרון מתחום החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, חתמה על הסכם להקמת חניון אוטונומי ראשון במטרופולין של דנבר שבקולורדו בארצות הברית. התמורה הצפויה לחברה מסתכמת ב-11.5 מיליון שקלים (כ-3.3 מיליון דולר). הפרויקט מתוכנן להסתיים בשנת 2021.
הסכם זה מצטרף להסכמים אחרים שעליהם חתמה יוטרון להקמת חניונים אוטונומיים בארצות הברית ולצבר הזמנות של החברה, שעמד על 220 מיליון שקלים ב-29 במרס 2020. עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה שבעה חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה ו-12 נוספים נמצאים בשלבי ביצוע.
הפתרון האוטונומי של יוטרון הופך את החניה לשירות VIP, ובעתיד צפוי להשתלב עם טכנולוגיית הרכבים האוטונומיים. בין יתרונותיו: עלות כוללת נמוכה; חיסכון בנדל"ן; ידידותיות לסביבה - צריכה נמוכה של חשמל, צמצום פליטת מזהמים, פעולה שקטה והפחתת הצורך בחפירה מתחת לקו מי תהום; עלויות תחזוקה נמוכות; שימור העיצוב החיצוני של המבנה ונוחות ונגישות משופרות לבעלי צרכים מיוחדים. הביטחון האישי וביטחון הרכוש מוגברים, שכן החניון מתוכנן להקשות פגיעה בבעל הרכב וגניבת הרכב. לפיכך תיתכן הוזלה בדמי הביטוח ליזמים. תהליך החניה, שליפה מהחניון ותשלום מבוצעים באמצעות אפליקציית טלפון, ללא מגע פיסי או חשיפה לעובדים או למשתמשים אחרים בחניון.

טרנזיט וקסהול ויווארו-אי חשמלית

וקסהול (VAUXHALL) פרסמה תמונות ראשונות של ויווארו-אי (Vivaro-e), המכונית המסחרית הראשונה שלה שתהיה חשמלית לחלוטין. הרכב יהיה זמין בקיץ הזה, בשני אורכים ובשתי גירסאות גוף. הסוללה החשמלית החדשה מאפשרת ניידות ללא פליטת מזהמים.
עומס המטען של המסחרית הוא 1,226 ק"ג, בדומה לרכבים בגודל זה עם מנועי בעירה פנימית. העומס שהדגם יכול לשאת הוא רק 130 ק"ג פחות מזה של Vivaro המצויד במנוע דיזל. ל-Vivaro-e יכולת למשוך גרורים (כושר גרירה מרבי של 1.0 טונה).
אפשר לבחור בין שני גדלים של סוללת ליתיום-יון, בהתאם לצרכים. יחידת 75 קוט"ש מספקת טווח של עד 329 ק"מ. כדי לכסות שטחים קטנים יותר ביום עבודה מוצעת סוללה של 50 קילוואט עם טווח של עד 230 ק"מ.

בעזרת פונקציות השלט הרחוק האלקטרוני VauxhallConnect אפשר להשתמש בסמארטפון כדי לבדוק את מצב הטעינה של הסוללה ולתכנן את זמני המיזוג והטעינה של שלה. מכיוון שרוב הגירסאות בגובה של 1.90 מ', ויווארו יכול לגשת לחניה במרתפים או במרכזי קניות שתקרותיהם נמוכות.
כמו אחיו עם מנועי בעירה פנימית, ל-Vivaro-e מגוון רחב של מערכות סיוע לנהג המשפרות את הבטיחות. מלבד תצוגה ראשית, הדגם זמין עם Lane Keep Assist, זיהוי סימני תנועה מורחבים, ערנות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית למחצה, התרעת התנגשות מלפנים ובלימת חירום אוטומטית. חיישני אולטרה-סאונד מזהירים מפני מכשולים בעת החניה ומשקפים את הנעשה בשטח המת. קיימים מסך מגע גדול בגודל 7.0 אינץ' למולטימדיה, Apple CarPlay ו-Android Auto, וכן ניווט אירופי עם תצוגת D3.
Vauxhall LCV החשמלי הבא, Combo-e, יגיע בשנת 2021.

סאן יאנג השיקה דגם SsangYong Musso

סאן יאנג (SsangYong) השיקה דגם חדש, גירסה ארוכה שנקראת סאן יאנג מוסו. מוסו הוא טנדר עם ארבעה גלגלים המשלב פונקציונליות עם יציבות ונוכחות על הכביש. מדובר במסחרית רב-תכליתית מצוידת באופן מקיף.
המוסו מיועדת להסיע נוסעים בנוחות ולהוביל מטען באופן בטוח. שטח המטען שימושי, גדול דיו כדי לשאת מטען של טונה, ובו שקע חשמל 12 וולט/120 וולט. הוא יכול לגרור 3.5 טונות (אוטומטי).
קיימים מושבי עור נאפה מלפנים ומאחור, קישוריות רדיו ו-Bluetooth של דאב, מערכת מידע מתקדמת עם מסך 8 אינץ', מערכת אנדרואיד לרכב, אפל קאר פליי וחיבור אלחוטי.
למנוע e-XDi220 הספק מרבי של 181 ps במהירות של 3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 420 Nm ב-1,600 עד 2,600 סל"ד. פליטת CO2 היא 216 (NEDC). הגירסה האוטומטית מאיצה מ-0 ל-62 קמ"ש בתוך 11.9 שניות, והגירסה הידנית מאיצה בתוך 11.3 שניות.

קיימות מערכת הנעה לארבעת הגלגלים עם בחירת הכוח המועבר לגלגלים האחוריים והנעה קדמית אלקטרונית עם יחס גבוה או נמוך בתנאי שטח ובדרכים. למערכת בקרת ירידה בגבעה.
באבזור הבטיחות שש כריות אוויר. חוזק גבוה של המסגרת מושג על ידי שימוש בפלדת אולטרה Gpa 1.5 - פלדה בצפיפות גבוהה של 79.2%. הדבר תורם הן לחוזק גוף משופר הן למשקל מופחת.
בטנדר אלמנטים סופגי פגיעות בהגה ובעמוד ההגה כדי למזער פגיעות מהתנגשות חזיתית. המבנה והחומרים המשמשים באזור הקדמי של הגוף נועדו לשפר את בטיחות הולכי הרגל.

מיני קמפר החדשה

פולקסווגן חשפה תמונות ופרטים ראשונים של מיני קאמפר (Mini-camper) החדשה, שמבוססת על דגמי קאדי מהדור החמישי. למכונית שלל תכונות חדשות. לדוגמה, מיטה שפותחה כדי להציע רב-תכליתיות מרובה. ברכב החדש נגיעה של רומנטיקה. גג הזכוכית הפנורמי מאפשר לבלות לילה מתחת לכוכבים. אפשר להחשיך את כל החלונות, ובכלל זה גג הזכוכית. מובטחת נוחות בזמן השינה על המיטה, שאורכה שני מטרים כמעט ויש בה קפיצי דיסק.

מנועי הארבעה צילינדרים חדשניים ועומדים בתקני הפליטה של ​​יורו 621. לכולם מסנני חלקיקים. הבכורה העולמית של מיני קאמפר אמורה להתקיים בתחילת ספטמבר.

טויוטה משנה לוגו

טויוטה הציגה גירסה מעוצבת מחדש של לוגו המותג. המהלך נעשה כחלק מעידן חדש של החברה והמעבר שלה מחברת מכוניות לחברת ניידות לכל - Mobility for all.
הזהות החזותית החדשה מבוססת על פישוט הלוגו, ועוצבה על בסיס ארבעה עקרונות מרכזיים: חשיבה צופה פני עתיד, מוכנות למובייל, תחושה יוקרתית יותר ועקביות מלאה בכל הפלטפורמות והיחידות העסקיות. השינוי בעיצוב המותג נעשה מתוך חשיבה עתידית, כחלק מהרצון להתחבר טוב יותר ללקוחות תוך כדי ההתרחבות המואצת של טויוטה לכלי רכב חשמליים ולשירותי ניידות וקמעונאות אונליין.

לוגו חדש

הלוגו של המותג החדש של טויוטה כולל עיצוב דו-ממדי ברור ופשוט. מאחר שסמל טויוטה מוכר בעולם, הלוגו לא יכלול את הכיתוב TOYOTA. השינוי נעשה מ-20 ביולי באתרי טויוטה, וייעשה בהדרגה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ובפלטפורמות הפיזיות. הלוגו הקודם משמש רכבים בשלב זה.
הלוגו המעודכן יופיע תמיד בשני צבעים בלבד - אליפסת טויוטה בצבע לבן או אליפסת טויוטה בצבע אפור כהה.

תגובות לכתבה
לא נמצאו תגובות לכתבה בעולם
הוספת תגובה - תגובה תתווסף לאחר אישור
דרג/י נושא זה
שלח/י תגובה
יצירת קשר
גלריות תמונות
גלריות וידאו
בגליון זה לא נמצאו גלריות וידיאו
חיפוש עמוד בגליון זה
aa