סידרת כפות חפירה
אלו (Allu) הציגה שלוש כפות חדשות למחפרים בטווח של עשרה עד 33 טונות, המיועדים לתעשיות מחצבה, מיחזור והריסה. שלושת הדגמים נועדו להיות קלים לשימוש, לייעל את הביצועים ולאפשר תחזוקה קלה בשטח.
בסידרת הכפות צומצם הפוטנציאל לשיבוש או לחסימות, רמות הייצור גבוהות יותר וצומצם הצורך במעורבות ידנית בתהליך הריסוק. הכפות החדשות צפויות להקטין את זמן התחזוקה. הן מאפשרות יכולת החלפה מהירה של חלקי הבלאי בזכות קלות הגישה, תוך צמצום הסיכון למפעילים.
ג'י סי בי תספק 29 רכבי צמ"ה לקבוצת מלקולם
קבוצת מלקולם (Malcolm) הסקוטית הזמינה 29 מכונות JCB חדשות. הציוד ישמש במגוון עבודות ואתרים, בהם דיור, תעשייה, בתי ספר, פרויקטים של מים ובניית חוות רוח.
רכישת הדגמים מהסידרה X131 היא אחת ההזמנות הגדולות ביותר של המכונה החדשה מאז הושקה בשנה שעברה. קבוצת מלקולם כבר העמידה את המכונות לעבודה בפרויקטים של ניקוז, חפירת יסודות ובניית כבישים. לדברי מנכ"ל הקבוצה, אנדרו מלקולם, מכונות JCB נבחרו בגלל יעילות הדלק שמפחיתה עלויות הפעלה. המוצרים מספקים נוחות מפעיל משופרת.
ליעה האופני החדש JCB V 457, שגם הוא נכלל בהזמנה הגדולה, מספר תכונות חדשניות, בהן מנוע V Cummins עוצמתי ויעיל ומתכונת כיבוי מנוע אוטומטית לחיסכון בדלק.
בובקט וגרין משין ייצרו מחפרים חשמליים קומפקטיים
דוסן בובקט (Doosan Bobcat) וגרין משין (Green Machine) הסכימו על שותפות אסטרטגית לייצור מחפרים קומפקטיים חשמליים או הידראוליים. חברת גרין משין תצייד את מחפרי בובקט בטכנולוגיית הסוללה שלה. המחפרים צפויים להגיע לשווקים נבחרים כבר השנה.
המחפרים החשמליים וההידראוליים יספקו עוצמה וביצועים כמו של דגמים המונעים בסולר, תוך הוזלה ניכרת של עלויות ההפעלה היומיות, עם אפס פליטות, רעש מופחת ותחזוקה מינימלית. ג'ון מ' וויליאמס, מנכ"ל גרין משין, אמר כי באמצעות שיתוף הפעולה עם דוסן בובקט החברה תספק מכונות בטוחות יותר וחסכוניות יותר, תוך מתן אפשרות לתמוך בבנייה כמעט בכל סביבת פרויקט, בפנים, בחוץ, בחללים סגורים ובאתרים אחרים שציוד מסורתי המונע על דלק אינו יכול לתמוך בהם.
לסווק מערכת תצוגת 360 מעלות למשאיות הובלה
סווק (SUEK) מציגה טכנולוגיות דיגיטליות לפעילות ציוד מכני הנדסי כבד. החברה מתכננת להתקין מערכת מצלמות סראונד של 360 מעלות על משאיות רכינה של 130 טונות כדי להבטיח רמות בטיחות גבוהות. החברה מפעילה קומפלקס של מערכות דיגיטליות, כולל מערכת פיקוח וידאו המאפשרת למפקחי משמרת, למנהלי יחידות ייצור ולהנהלת החברה לשלוט בתפעול המשאיות. קיימת גם מערכת בקרת וידאו ומשקל אוטומטית להעמסת רכבות במקום. המידע מוצג על כל הרכבים בזמן אמת באמצעות הפרמטרים האלה: מיקום המכונות, מספר הסיבובים שהושלמו, משקל סלעים במהלך העמסה ופריקה ותצרוכת דלק. המערכת מאפשרת גם לעקוב אחר עבודת הנהגים, לזהות פעולות מסוכנות כגון מהירות או השבתה, ומעריכה את הביצועים של הנהגים והמפעילים כל הזמן. הכול משודר בזמן אמת.
הציוד המותקן על משאיות רכינה מבטל את הצורך באנשי צוות במחצבות שיפקחו על מצב הכבישים במקום, ומגדיל את חיי השירות של מכונות כרייה באמצעות חיסול מהיר של בליטות ושיקום משטח הכביש. הוא גם מקטין את הסיכון למקרי חירום הקשורים לאיכות לקויה של שפת הכביש ומגדיל את חיי השירות של צמיגי המשאית.
מלגזה חדשה או משומשת?
ציוד יד שנייה לא בהכרח מתאים רק למי שיש לו תזרים מזומנים נמוך. להחלטה נכנסים שיקולים רבים. למי שרוכש או מחליף מלגזה ישנה בפעם הראשונה, חשוב לשקול את האפשרויות. כולם רוצים לקנות ציוד חדש לגמרי, אך אפשרות זו שמורה לעסקים עם תקציב גבוה, ובימים כאלה, כשנגיף קורונה מסתובב בחוץ והכלכלה לא יציבה, כדאי לחשוב פעמיים.
סקר מהיר בשוק יעניק לכם מגוון של מלגזות משומשות ומלגזות חדשות. איזו מהן תתאים לצרכים? האם לבחור מלגזה חדשה או משומשת? להלן מספר נקודות לחשוב עליהן כדי לענות על שאלה זו ולעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.
היתרונות והחסרונות של מלגזות משומשות: הסיבה העיקרית לשקול קנייה של מלגזה משומשת היא תקציב. למעשה, אפשר לחסוך עד 50% מהמחיר המקורי. כדאי לבצע תחקיר לפני שמשקיעים כסף באחת המלגזות האלו. חסרון אחד של מלגזות משומשות הוא בלאי. כמה זמן ובאיזו סביבה פעלה המלגזה? הדבר עשוי להשפיע מאוד על אורך החיים שלה. חיסרון נוסף הוא שהמלגזה אולי לא תעבוד ביעילות יותר מארבע שעות ביום. הקפידו לכלול זאת באסטרטגיית הקנייה שלכם. מלגזה חדשה, כמצופה, אמורה לפעול ברציפות שעות ארוכות. יעילות היא המפתח לשיפור הפרודוקטיביות של נהגי המלגזה, והדבר יושג באמצעות מכונה חדשה. כמו כן מובטחת אחריות לשנה לפחות. מלבד פרודוקטיביות, הבחירה עשויה להשפיע רבות על בטיחותם של נהגי המלגזה ועובדים אחרים במקום.
יעה אופני קומפקטי חדש
היעה האופני (שופל) מדגם פוסי-טראק (Posi-Track) של חברת איי אס וי (ASV) מצטיין בעבודה על קרקע רכה, בוצית או רטובה, וממזער את הסיכון שהיעה ייפגע. בשופל החדש שליטה מרבית, הנעה וכוח דחיפה מוגבר לקרקע תלולה, וכושר דחיפה מיוחד לתנאים של רטיבות, בוץ וקרקע חלקלקה. מפעילים יכולים לנהוג בקלות מעל בולי עץ, גזעים, סלעים וחסימות אחרות עם פחות סיכון לתאונות עבודה.
לבומאג רולר צמיג תוף חדש למכבשים שלה
בומאג (BOMAG) הציגה רולרים חדשים - שאותם היא מכנה "קטנים ומושלמים" - למכבשים הקומפקטיים שלה. הרולר תוף החדש BW 120 SLC-5 מיועד לשימושים כגון פיתוח סביבתי, תיקון כבישים, שבילי דרך וגימור בבניית כבישים.
BW 120 משיג משטח חלק, איטום וגימור טובים. לדברי החברה, לתוף הפלדה הקדמי החדש יש כוח רטט המשולב עם אפקט לישה הקיים בצמיגי הגומי האחוריים. הרולר מצויד במפרק המספק עשר מעלות תנודה.
החברה התמקדה בהפחתת צרכי התחזוקה של המכבש ובהקלת התחזוקה. המפרקים אינם מצריכים שימון יומי. מכסה המנוע של הקומפקטור נפתח לרווחה ומאפשר גישה קלה למנוע, לחלקים האלקטרוניים ולמשאבת המים. המפרק של הגלגל ננעץ ללא נקודות שומן.
עמכם הסליחה