מגהמה 183 • דצמבר • 2018
 
חדשות

נחשפה טויוטה קורולה חדשה והיברידית
רכב הפנאי-שטח יונדאי טוסון 2019
פיג'ו SUV 3008
ועוד...

לקריאה
מגהמה 183 • דצמבר • 2018
חדשות
נחשפה טויוטה קורולה חדשה והיברידית רכב הפנאי-שטח יונדאי טוסון 2019 פיג'ו SUV 3008 ועוד...
לכתבה
חדשות

[מגהמה 182 - איסוזו טופ 1]

נחשפה טויוטה קורולה חדשה והיברידית

יוניון מוטורס יבואנית טויוטה בישראל הציגה לראשונה את דגמי 2019 של קורולה סדאן החדשה וההיברידית, העתידיים לנחות בארץ ברבעון הקרוב. הדור ה-12 תוכנן להתאים למגוון צרכים: האצ'בק קומפקטי לצעירים ולמשפחות קטנות, סטיישן רב-תכליתי למשפחות ודגם סדאן נוח למי שמחפשים עיצוב דינמי, סגנון יוקרתי, חלל מרווח וטכנולוגיה מתקדמת.
תא הנוסעים מרווח וארגונומי, ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ מבטיח שפע של מקום לרגליים ונוחות מרבית לנוסעים במושב האחורי. בתוך תא הנוסעים היוקרתי קיים אבזור עשיר וטכנולוגיות מתקדמות כגון טעינת טלפון אלחוטית, מולטימדיה תומכת עברית עם מסך מגע תשעה אינץ' וצג נתונים TFT שבעה אינץ'. ממשק המשתמש אינטואיטיבי ונוח.
פלטפורמת TNGA החדשה מבטיחה חוויית נהיגה מהנה. מרכז כובד נמוך יותר, מרכב קשיח ב-60% ומתלים מרובי חיבורים תורמים להתנהגות כביש משופרת וליציבות.

צילום רונן טופלברג

מוצעות שתי מערכות הנעה. האחת, מערכת היברידית בטעינה עצמית, בנפח של 1.8 ליטר המייצרת 90 קילוואט/122 כוחות סוס. מערכת ההנעה שקטה, אינטואיטיבית, תגובתית, עם טכנולוגיה לטעינה חשמלית עצמית (אינה מצריכה טעינה). היא מאפשרת חיסכון ניכר בעלויות השימוש, חיסכון ניכר בתצרוכת הדלק עם 3.7 ליטר ל-100 ק"מ ופליטות פחמן דו-חמצני של 81 גרם לק"מ. מתאפשרים עד 50% נסיעה חשמלית בשימוש יומיומי.
מערכת ההנעה השנייה היא מנוע בנזין משופר בנפח 1.6 ליטר המשלב תגובה ויעילות. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מערכת ההנעה מעניקה הספק כולל של 97 קילוואט/132 כוחות סוס, תצרוכת דלק של 5.7 ליטר ל-100 ק"מ ופליטות של 125 גרם לק"מ.
חבילת הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות עם זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו-גלגלי בשעות היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינמית בכל מהירות המתחשבת במהירות המותרת, התרעה על שמירה של מרכז הנתיב, אור גבוה אוטומטי וזיהוי תמרורי דרך.

רכב הפנאי-שטח יונדאי טוסון 2019

יונדאי משיקה בישראל את הדור החדש של הטוסון שעבר מתיחת פנים. הדגם חזק, מאובזר ובטוח יותר, ומוצע עם תוספת של אבזור בטיחות, עדכון עיצובי של המראה החיצוני ושינוי סביבת הנהג.
תכונות בטיחות מתקדמות: בלימה אוטונומית בעת חירום; מניעת סטייה מקרית מהנתיב באמצעות זיהוי סימני הכביש; התרעה על ערנות הנהג; זיהוי כלי רכב מתקרבים בלילה והחלפת אורות.
לטוסון שש כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת משיכה, מניעת התהפכות, בקרת בלימה במורד, ABS+EBD, סיוע בזינוק בעלייה, איתות בלימת חירום, נטרול נעילה מרכזית בזמן תאונה, חיישן חגורות לחמשת המושבים ובקרת לחץ אוויר בצמיגים. במבחני ריסוק באירופה זכה הדגם לחמישה כוכבים, ובארה"ב זכה בציון המרבי.

האבזור עשיר כבר מדגם Prime Plus: מסילות בגג, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, מגני בוץ מקוריים, נעילה מרכזית, שמשות כהות, פנסי ערפל קדמיים, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מפתח שלט מתקפל, דיבורית BT, תאורת יום DRL-LED, חיישן אורות, חישוקי מגנזיום 18 אינץ', כיסוי תא מטען, משענת יד במושב האחורי, בורר מצבי נהיגה, שישה רמקולים, שקע 12V בתא המטען, מצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מזגן למושב האחורי ומערכת מולטי-מדיה מקורית של היצרן. המערכת משלבת גישה ל-Apple CarPlay ול-Android Auto על גבי מסך בגודל שבעה אינץ' עם יכולת מעבר למערכת Connected Car של כלמוביל עם ניווט WAZE ואפליקציות נוספות.
הטוסון בגרסת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר מפיק 155 כוחות סוס ו-19.6 קג"מ, מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות, מגיע למהירות מרבית של 181 קמ"ש ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שש מהירויות.

פיג'ו SUV 3008

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את פיג'ו SUV 3008 עם מנוע בנזין טורבו THP 1.6 החדש של קבוצת PSA. המנוע מפיק 180 כוחות סוס ב-5,500 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,650 סל"ד. הוא משודך לתיבה אוטומטית פלנטרית חדשה מבית AISIN היפנית, בעלת שמונה הילוכים. תצרוכת הדלק היא 17.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת על פי תקן WLTP החדש, ונמצא בישראל בקבוצת זיהום 4. לרכב תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.8 שניות, ומהירות מרבית של 219 קמ"ש.
תחילה ישווק הרכב בישראל ברמת אבזור פרמיום, עם האבזור הבטיחותי והמערכות האקטיביות האלה: התרעה על ערנות הנהג, תאורה אקטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה, בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב, זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט.

האבזור כולל בקרת אקלים מפוצלת, מראות צד מתקפלות חשמלית, טעינה אלחוטית לנייד, פתיחה וסגירה חשמליות לדלת האחורית, שילוב בד ועור במושבים, חימום מושבים, מושב נהג חשמלי עם שמונה זיכרונות, תאורת לד בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, חישוקי 19 אינץ' ועוד.
מאז הושק זכה פיג'ו SUV 3008 ב-44 פרסים מסביב לעולם, בכלל זה שני פרסי עיצוב של ה-RED-DOT, מקום ראשון באמינות ה-SUV בבריטניה על ידי "אוטואקספרס" ורכב השנה 2017 בתערוכת ג'נבה.

יונדאי סנטה פה עם מעטפת בטיחות כוללת

כלמוביל משיקה את הדור הרביעי של הסנטה פה החדש של יונדאי, דגם SUV מפואר עם שבעה מקומות, בעל מראה אתלטי. דגם 2019 מרווח יותר מהדור הנוכחי, מספק שדה ראייה רחב יותר ומושק בישראל עם כל מערכות הבטיחות המתקדמות של יונדאי. מוצע עם אבזור עשיר, הנדסת אנוש מתקדמת ועיצוב פנים חדש.
הסנטה פה מגיע בשתי גרסאות, דגם Premium ודגם Luxury. הם זמינים עם מנוע בנזין 2.4 ליטר בעל הנעה כפולה המפיק 185 כוחות סוס ב-6,000 סל"ד ו-24.6 קג"מ. הרכב מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות ומגיע למהירות מרבית של 195 קמ"ש.
הדגמים Supreme (4x2) ו-Luxury (4x4) זמינים עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר, המשודך לתיבת שמונה מהירויות ומפיק 200 כוחות סוס ב-3,800 סל"ד ו-45.1 קג"מ ב-1,750 סל"ד. המהירות המרבית - 203 קמ"ש. האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.3 שניות בתצורת הנעה קדמית ובתוך 9.4 שניות בתצורת הנעה כפולה.

תכונות בטיחות מתקדמות עם מערכת SmartSense - מעטפת בטיחות כוללת לנוסעים: התרעה על שכחת ילדים; בלימה אוטונומית בעת חירום; מניעת סטייה מקרית מהנתיב; סיוע ביציאה בטוחה מהרכב; נעילה אקטיבית של הדלתות; בקרת שיוט אדפטיבית חכמה; התרעת קשב לנהג; מניעת התנגשות בעת מעבר נתיב; מניעת תאונה בנסיעה לאחור; ואיתות בלימת חירום.
אבזור: מסך מגע צף שבעה אינץ' הכולל מערכות Apple Car Play ו-Android Auto, גג פנורמי נפתח, דיבורית BT, מצלמה אחורית, בקרת איכות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר בשורות השנייה והשלישית, מפתח חכם, התנעה וכניסה ללא מפתח, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי, בלימה אוטומטית בעת עצירה, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום LED-DRL, גלגל הגה עם חימום, נעילה מרכזית, חימום במראות צד, בורר מצבי נהיגה, קיפול מראות חשמלי, מושבים מתקפלים, מושב נהג עם כוונון חשמלי, שמשות כהות, ספוילר אחורי, מראה פנימית נגד סינוור, בקרת יציבות לגרור, ריפוד מושבים מעור, נעילה מרכזית, חיישן אורות ועוד.

ראם 2500

החטיבה העסקית של קבוצת סמל"ת החלה לשווק את הדגם המוביל של ראם, הפול סייז RAM 2500. לפול סייז החדש מנוע טורבו דיזל 6.7 טורי של חברת קמינס בעל 370 כוחות סוס ב-2,800 סל"ד, תיבת הילוכים בעלת שש מהירויות ושלושה מצבי הנעה וקפיצי סליל לנוחות נסיעה מרבית.
ל-RAM 2500 יכולת העמסה מרבית של 1.0 טון וכושר גרירה מרבי של 3.5 טון. הוא מגיע עם Apple car player ומגוון סידורי מושבים וריפודים.

הרכב מוצע בשלוש רמות גימור קבינה כפולה: SLT 4x4, LARAMIE 4x4 ו-LIMITED 4x4. לגרסת SLT שישה מושבים והיא כוללת בין השאר חישוקי ברזל בציפוי כרום בגודל 18", חיישני חניה מלפנים ומאחור, מערכת מולטימדיה Uconnect מקורית 8.4", מערכות מדיה של אפל ואנדרואיד, שישה רמקולים מקוריים, מערכת ניווט מקורית לישראל, בקרת אקלים מפוצלת דיגיטלית ופתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

הדור החדש של טויוטה RAV4 מושק בישראל

יוניון מוטורס יבואנית TOYOTA חשפה את RAV4 החדש - דור חמישי של רכב הפנאי שטח. העיצוב הפנימי והחיצוני חדש, ויש חידושים ותוספות אבזור. הדגם החדש צפוי להגיע לישראל בתחילת 2019.
הדור החדש משלב יוקרה, נוחות, כוח וביצועים סביבתיים מצוינים. תצרוכת הדלק היא 21.7 ק"מ לליטר (נסיעה משולבת, נתוני יצרן).עם מרכז כובד נמוך והקשחה ניכרת של השלדה, פלטפורמת TNGA-K החדשה תורמת לנוחות הנסיעה, לחלל פנימי מרווח ולגימורים איכותיים.
המערכת החשמלית AWD של RAV4 ההיברידי עברה תהליך הנדסי ושדרוג כדי לספק ביצועים חזקים במיוחד בתנאי שטח מאתגרים ולהבטיח אחיזה טובה במשטחים חלקים. היא מאפשרת ביצועים שקטים במהירויות גבוהות ואחיזת כביש משופרת. המערכת קומפקטית וקלת משקל.
נפח תא המטען הוא 580 ליטר ומרווח הגחון הוא 190 מ"מ. רכיבים רבים תוכננו מחדש והוחלפו ברכיבים קטנים וקלים יותר. מכל הדלק הוזז קדימה כדי לשפר את חלוקת המשקל, שהיא ביחס אידיאלי של 51:49 לטובת הציר הקדמי.
הדגם יוצע עם שתי יחידות הנעה חדשות לחלוטין: 2.5 ליטר היברידי ו-2.0 ליטר אטמוספרי. המנועים ממשפחת Dynamic Force החדשה של טויוטה. המערכת ההיברידית תוכננה מחדש ותיבת ההילוכים הרציפה Direct Shift CVT חדשה גם היא.

צילום גדי סיארה

יחידת ההנעה 2.5 ליטר היברידי משלבת מנוע 2.5 ליטר עם מערכת מחזור של גזי פליטה, יחס דחיסה של 14:1 ונצילות תרמית גבוהה של 41%. המנוע מייצר הספק מרבי של 178 כוחות סוס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 22.5 קג"מ בטווח מ-3,600 עד 5,200 סל"ד. יחד עם מנוע חשמלי חדש וקטן יותר, למערכת ההיברידית הספק כולל של 222 כוחות סוס בדגם הנעה כפולה (218 כוחות סוס בדגם הנעה קדמית).
התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש היא 8.4 שניות עם הנעה קדמית ו-8.1 שניות עם הנעה כפולה. המהירות המרבית היא 180 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת היא 21.7 ק"מ לליטר בדגם הנעה קדמית. מערכת ההנעה הכפולה של הדגם ההיברידי חדשה וחשמלית (eAWD) וכוללת מנוע חשמלי נוסף על הציר האחורי.

הדור החדש של i20

כלמוביל יבואנית יונדאי משיקה את הדור החדש של i20 עם מנועים חדשים, מראה חדש, צעיר ודינמי, אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות. הרכב זמין בשלוש גרסאות אבזור: Prestige, Supreme ו-Supreme Plus.
מנוע טורבו חדש בנפח 1.0 ליטר שישולב בכל הגרסאות משודך לתיבת DCT אוטומטית כפולת מצמד ובעלת שבע מהירויות. תצרוכת הדלק היא חמישה ליטרים ל-100 ק"מ בנהיגה משולבת. המנוע מפיק 100 כוחות סוס ב-4,500 סל"ד ו-17.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. מהירות מרבית - 182 קמ"ש, זינוק מ-0 ל-100 בתוך 11.4 שניות, ערכי פליטה - 114 ג'/ק"מ.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית בעת חירום, מניעת סטייה מקרית מהנתיב, זיהוי כלי רכב מתקרבים בלילה והחלפת אורות, התרעת ערנות, שש כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת משיכה, איתות בלימת חירום, מערכת בלמים ABS+EBD, בקרת לחץ אוויר בצמיגים וחיישני חגורות לכל המושבים.

אבזור מרמת Prestige: מערכת Connected Car של כלמוביל עם ניווט WAZE, דיבורית BT, מצלמה אחורית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, שישה רמקולים, חלונות חשמליים, נעילה מרכזית, מראות חשמליות, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, מפתח שלט מקורי וחיישן אורות, פנסי איתות במראות, תאורת יום DRL-LED, שמשות כהות, תאורת עזר בפנייה, פנסי ערפל קדמיים וחיישני חניה אחוריים מקוריים עם כפתור נטרול.

תגובות לכתבה
לא נמצאו תגובות לכתבה חדשות
הוספת תגובה - תגובה תתווסף לאחר אישור
דרג/י נושא זה
שלח/י תגובה
יצירת קשר
גלריות תמונות
גלריות וידאו
בגליון זה לא נמצאו גלריות וידיאו
חיפוש עמוד בגליון זה
aa