מגהמה 192 • ספטמבר • 2019
 
מגה טסט: מכוניות משפחתיות

יונדאי אלנטרה Inspire SR
סקודה אוקטביה 1.5 Ambition
רנו גרנד קופה דיזל INTENSE

בחן, צילם וכתב: נועם קום
לקריאה
מגהמה 192 • ספטמבר • 2019
מגה טסט: מכוניות משפחתיות
יונדאי אלנטרה Inspire SR סקודה אוקטביה 1.5 Ambition רנו גרנד קופה דיזל INTENSE
בחן, צילם וכתב: נועם קום |
לכתבה
מגה טסט: מכוניות משפחתיות
בחן, צילם וכתב: נועם קום

[מגהמה 182 -ב.ב.ד - פרסם - טופ 2]

במדור זה מספר מבחני דרכים הממצים את עיקריהם של כלי רכב המיועדים לבעלי חברות ולציי רכב.
מדי חודש נציג דגמים השייכים למשפחה אחת. בגיליון זה שלושה דגמים מהמשפחה מכוניות משפחתיות.

יונדאי אלנטרה Inspire SR

קבוצת הרכב: משפחתית | קבוצת רישוי: 3 | דרגת זיהום: 11 | ארץ ייצור: דרום קוריאה

תיאור: יונדאי אלנטרה Inspire SR היא מכונית משפחתית, דור שישי לדגם. היא מתחדשת עם עיצוב עדכני בסגנון ספורטיבי-אלגנטי. רמת הבטיחות גבוהה בזכות שבע כריות אוויר ומערכות התרעה מקוריות אדפטיביות. ברמת האבזור נכללים מערכת מולטימדיה קונקטד-קאר וניווט של Waze, בקרת שיוט אדפטיבית וגג שמש חשמלי. המכונית מרווחת, נוחה ואמינה.
מנוע וביצועים: בנזין בנפח 1.6 ליטר שמספק 127 כוחות סוס ומומנט של 15.8 קג"מ. דרגת זיהום - 6.
תיבת הילוכים: אוטומטית עם שישה הילוכים ומערכת להעברת הילוכים ידנית.
עיצוב חיצוני: דינמי. פנסי החזית צרים, חדים ושלוחים לכנפיים. מכסה המנוע משתפל קדימה ונושק לפגוש האגרסיבי, שבמרכזו כונס אוויר בסגנון סורג משושה, מעוטר בפסי ניקל. בתחתית פנסי ערפל וסף תחתון.
הצד אווירודינמי ומעודן, קווי הזרימה מובלטים בכתפי הדלתות ובסף התחתון. הדלתות רחבות וגבוהות, החלונות במפלס גבוה. קשתות הגלגלים רחבות, ולחישוקי הגלגלים עיצוב ספורטיבי.
מאחור עיצוב בסגנון ספורטיבי. חלקה העליון של דלת תא המטען הקמורה מובנה כספוילר. הפנסים צרים ומשתלבים בדלת המטען ובכנפיים. הפגוש רחב וגבוה.
עיצוב פנימי: מודרני ואיכותי. הקו הכללי עבר התאמה לסביבת נהג שימושית. הושם דגש במרחב פנימי משופר ובחומרים איכותיים בכמה גוונים. הפנל שטוח ובמפלס גבוה, ובמרכזו ניצבים צג מולטימדיה ופתחי אוורור. פנל המזגן על משטח כסוף, עם בוררים סיבוביים קטנים ומתגי לחיצה. פנל ההילוכים על גבי משטח רחב ומהודר. ללוח השעונים עיצוב ספורטיבי, שעונים אנלוגיים, ובמרכזו צד דיגיטלי. גלגל ההגה בעיצוב ספורטיבי. המושבים מרווחים, איכותיים ונוחים. התקרה גבוהה, ודפנות הדלתות מרווחות ומהודרות. העיצוב הפנימי מרשים. הסביבה של הנהג והנוסע שלצידו מרווחת.
תחזוקה: טיפולים כל 15,000 ק"מ או שנה.
מבחן כביש: למנוע ביצועים טובים והוא שקט. זמינות כוח מתקבלת בטווח קצר יחסית. זמן התאוצה סביר. תיבת ההילוכים פועלת ביעילות ונוחה לתפעול. השילוב בין המכללים מותאם ומביא לחיסכון בדלק. התנהגות הכביש טובה, וכיול המתלים ממוצע ומרסן קפיצות. ההיגוי יציב ומדויק, עם רגישות משתנה לפי סיבובי המנוע. בנסיעה איטית, רגישות ההיגוי קלה מדי. בורר Drive Mode מאפשר לנהג לבחור בין שלושה מצבי נהיגה: רגיל, ספורטיבי וחסכוני. תחום הבטיחות שודרג עם תוספת מערכות בטיחות, אקטיביות ואדפטיביות, בבלימה ובהיגוי, בכללן בקרת שיוט אדפטיבית. הנדסת האנוש טובה ומקלה את הנהיגה. חידוש נוסף: תפעול הטלפון ניתן לשליטה מגלגל ההגה. רמת האבזור משופרת ותורמת לנוחות ולהנאה של נהג והנוסעים.
יתרונות: ביצועי מנוע, בידוד רעשים, תיבת הילוכים, התנהגות כביש, מערכות בטיחות, רמת בטיחות, אבזור, רוחב מושב אחורי, גג שמש חשמלי, תמורה למחיר.
חסרונות: ללא מנגנון לביטול כרית אוויר, בוררי המזגן קטנים, מרווח רגליים מאחור.
סיכום: האלנטרה התחדשה בעיצוב מודרני, עדכני ואיכותי, ובעלת סגנון דינמי וגג שמש. באבזור נכללים מערכת מולטימדיה משוכללת עם ניווט של WAZE, דיבורית, רדיו אינטרנטי, בקרת אקלים ושיוט אדפטיבי. זוהי משפחתית שימושית שמחירה אטרקטיבי.

מפרט טכני

תיאור נתונים
מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר
הספק 6,300/127 (כוחות סוס/סל"ד)
מומנט 4,850/15.8 (קג"מ/סל"ד)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים וטפטרוניק
אורך 4.570 מ'
רוחב 1.800 מ'
גובה 1.450 מ'
בסיס גלגלים 2.700 מ'
מידת צמיגים 205/55/16
נפח תא מטען 458 ל'
נפח מכל הדלק 50 ל'
משקל עצמי 1,250 ק"ג
יחס משקל/הספק 1/9.84 (ק"ג/כוחות סוס)
מרווח רגליים (ס"מ) קדמי: 52, אחורי: 25, סה"כ: 77
רוחב מושב אחורי 1.33 מ'
תאוצה 100-0 קמ"ש 11.6 שניות
מהירות מרבית 195 קמ"ש
תצרוכת דלק יצרן 1/13.8 ק"מ/ליטר
תצרוכת דלק מבחן 1/13 ק"מ/ליטר

בטיחות

תיאור קיים/לא קיים
בלימה אוטומטית בעת חירום +
ניטור מרחק מלפנים +
בקרת סטייה מנתיב אקטיבית LKAS
זיהוי הולכי רגל +
זיהוי כלי רכב בשטח מת לא
זיהוי רכב דו-גלגלי +
זיהוי תמרורים +
בקרת שיוט אדפטיבית +
מצלמת רוורס +
שליטה באורות גבוהים לא
TPMS - ניטור לחץ אוויר +
בלם חניה חשמלי לא
פנסי ערפל קדמיים +
גלגל חליפי גודל מלא
כריות אוויר +
ביטול כרית אוויר לנוסע לא
חגורות בטיחות עם קדם מותחן +
חיישני חגורות בטיחות +
התקני ISOFIX לעגינת ילדים +
מבחני ריסוק EURO NCAP לא בוצעו

אבזור

תיאור קיים/לא קיים
מערכת שמע מקורית לא
מערכת מולטימדיה קונקטד קאר
דיבורית +
מערכת ניווט WAZE
חבילת גלישה מוגבלת
חיבורי אודיו USB ו-AUX
Android Auto לא
Apple Car Play לא
בקרת אקלים +
פתחי אוורור מאחור +
חיישני חניה לא
מצלמת רוורס +
בקרת שיוט אדפטיבית
גלגלי סגסוגת אלומיניום +
מפתח התנעה חכם לא
הגה מתכוונן גובה/עומק +
כיוון חשמלי למושבים לא
גג שמש חשמלי +
מראות צד מתקפלות +

סקודה אוקטביה 1.5 Ambition

קבוצת הרכב: משפחתית | קבוצת רישוי: 3 | דרגת זיהום: 6 | ארץ ייצור: צ'כיה

תיאור: סקודה אוקטביה 1.5 Ambition דור שישי ממונעת עתה במנוע TSI בנזין 1.5 ליטרים ומשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. לאוקטביה מבנה של חמש דלתות, ובאמצעות הפלטפורמה החדשה והעיצוב היוקרתי, היא קובעת רף חדש למרחב הפנימי. האבזור ומערכות הבטיחות המקוריות מציבים אותה בצמרת הקטגוריה המשפחתית.
מנוע וביצועים: מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, המספק 150 כוחות סוס ומומנט של 25.4 קג"מ. ביצועיו טובים מאוד והוא שקט. המנוע ידידותי וחסכוני, עומד בתקן יורו 6, עם מערכת Stop & Go.
תיבת הילוכים: אוטומטית שבעה הילוכים DSG ומערכת להעברת הילוכים ידנית.
עיצוב חיצוני: הקו המנחה סולידי ואלגנטי. החרטום שקוויו חדים בולט יחסית. מכסה המנוע ארוך, עם בלט מתכת במרכזו. כונס האוויר העליון ממשיך את הקו המסורתי של סקודה. פנסי החזית מלבניים ונמתחים אל תוך הכנפיים. פגוש גבוה עם כונס אוויר תחתון משלים את תמונת החזית.
עיצוב הצד ממשיך את הקו המאופק. הדלתות רחבות והחלונות גדולים. תחתית הדלתות מודגשת בקו זרימה, וידיות הדלתות בולטות. קשתות הגלגלים רחבות. יש חישוקים עם צלחות נוי.
עיצוב החלק האחורי שובר מעט את הקו המאופק בשל השילוב היפה עם דלת תא המטען ובשל שימשה אחורית ששיפועה תואם במדויק את זווית תא המטען. הפנסים האחוריים מרובעים ומשלימים את המראה המעודן. הפגוש האחורי אגרסיבי ומשלב מחזירי אור ומגן אבנים.
עיצוב פנימי: סולידי ואלגנטי. המרחב הפנימי מרשים ואיכות החומרים משופרת. הפנל קדמי צר ולא עמוק, עשוי מפלסטיק איכותי שחור. במרכז הפנל פתחי אוורור במסגרות ניקל. במרכז של פנל מערכת השמע יש צג מגע רחב וצבעוני, ומתחתיו נמצא פנל המזגן המתופעל באמצעות שלושה בוררים סיבוביים. סביבת ידית ההילוכים משדרת יוקרה בשל המשטח הכסוף וידית ההילוכים המצופה עור. בין המושבים יש משענת יד מתכווננת ומהודרת בציפוי עור. קיים לוח שעונים אנלוגי בשילוב צג דיגיטלי גדול. לגלגל ההגה שלוש צלעות ומרכזו טרפזי. המושבים מרווחים ומרופדים בבד איכותי שחור. הדפנות מרווחות ומהודרות במשטח כסוף דמוי כרום ובידיות ניקל. קיימים תאי אחסון רבים ומגוונים, ובהם תא למשקפיים. התקרה גבוהה ובה תאורה בהירה.
תחזוקה: טיפולים כל 15,000 ק"מ או שנה.
מבחן כביש: ביצועי מנוע טובים, והוא עוצמתי ושקט. בעצירה המנוע מדומם באמצעות מערכת Stop & Go ונדלק עם עזיבת הבלם. תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים DSG עם מערכת להעברת הילוכים ידנית פועלת ביעילות ונוחה לתפעול. בשילוב המכללים מתקבל כוח עוצמתי בטווח קצר. הביצועים יעילים ומושג חיסכון בדלק. התנהגות הכביש טובה. המתלים קשיחים, ההיגוי מדויק ורגישותו משתנה. בתחום הבטיחות קיימות מערכות לבלימה אוטונומית בחירום והתרעה על סטייה מנתיב, בכלל זה שליטה אקטיבית על גלגל ההגה. התרעת הסטייה מוצגת בלוח השעונים. בקרת השיוט האדפטיבית תורמת לנוחות ולבטיחות. שדה הראייה יעיל. קיימים גם לדים לאיתות מובנים במראות הצד, התורמים לריכוז הנהג בנהיגה שכן הם ממקדים את מבטו במראה. האבזור מפנק, עם מערכת מולטימדיה מודרנית, מרחב פנימי מרשים ואיכות חומרים משופרת. מבנה חמש דלתות מאפשר לדלת תא המטען להיפתח במלואה והופך את האוקטביה למכונית דו-שימושית ומהנה לנסיעה.
יתרונות: ביצועי מנוע, חיסכון בדלק, התנהגות כביש, מערכות בטיחות אקטיביות ואדפטיביות, רמת אבזור, איכות חומרים, מרווח פנימי לרגליים.
חסרונות: רוחב מושב אחורי, עיצוב סולידי, ללא ניווט ומצלמת רוורס.
סיכום: האוקטביה, המשפחתית המסורתית של סקודה, מתהדרת בעיצוב עדכני ובאיכות החומרים שבה. היא מתחדשת עם מנוע בנפח 1.5 ליטר עוצמתי ביותר וחסכוני בדלק. בשילוב עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים, הביצועים טובים. השיפורים החדשים ניכרים בתוספת של מכללי בטיחות מקוריים כגון בלימה אוטומטית והתרעה אקטיבית על סטייה מנתיב. יש בקרת שיוט אדפטיבית וחיישני רוורס. האבזור עשיר, עם מולטימדיה "8. מידות הרכב משופרות, ודלת תא המטען החמישית מעניקה למכונית יתרון. כמכונית משפחתית, האוקטביה שימושית ובטיחותית למדי, חסכונית ומהנה לנהיגה.

מפרט טכני

תיאור נתונים
מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר TSI
הספק 5,000-6,000/150 כוחות סוס/סל"ד
מומנט 1,500-3,500/25.4 קג"מ/סל"ד
תיבת הילוכים אוטומטית 7 הילוכים והעברה ידנית
אורך 4.670 מ'
רוחב 1.814 מ'
גובה 1.461 מ'
בסיס גלגלים 2.686 מ'
מידת צמיגים 205/55/16
נפח תא מטען 565 ל'
נפח מכל הדלק 50 ל'
משקל עצמי 1,295 ק"ג
יחס משקל/הספק 1/8.6 (ק"ג/כוחות סוס)
מרווח רגליים (ס"מ) קדמי: 55, אחורי: 30, סה"כ: 85
רוחב מושב אחורי 1.27 מ'
תאוצה 100-0 קמ"ש 8.3 שניות
מהירות מרבית 223 קמ"ש
תצרוכת דלק יצרן 1/20 (ק"מ/ליטר)
תצרוכת דלק מבחן 1/15 (ק"מ/ליטר)

בטיחות

תיאור קיים/לא קיים
בלימה אוטומטית בעת חירום +
ניטור מרחק מלפנים +
בקרת סטייה מנתיב אקטיבית
זיהוי הולכי רגל לא
זיהוי כלי רכב בשטח מת לא
זיהוי רכב דו-גלגלי לא
זיהוי תמרורים לא
בקרת שיוט אדפטיבית +
מצלמת רוורס לא
שליטה באורות גבוהים לא
TPMS - ניטור לחץ אוויר +
כריות אוויר 7
חגורות בטיחות עם קדם מותחן +
חיישני חגורות בטיחות +
התקני ISOFIX לעגינת ילדים +
ביטול כרית אוויר לנוסע +
גלגל חליפי בגודל מלא
מבחני ריסוק EURO NCAP - חמישה כוכבים בוגרים: 93%
ילדים: 86%
הולכי רגל: 66%

אבזור

תיאור קיים/לא קיים
מערכת שמע מקורית MP3 8 רמקולים
מערכת מולטימדיה מסך בגודל "8
דיבורית +
מערכת ניווט אופציה
חבילת גלישה לא
חיבורי אודיו USB ו-SD
Android Auto לא
Apple Car Play +
בקרת אקלים כיוון טמפרטורה לנהג ולנוסע
פתחי אוורור מאחור +
חיישני חניה כן
מצלמת רוורס לא
בקרת שיוט אדפטיבית
גלגלי סגסוגת אלומיניום לא
מפתח התנעה חכם לא
הגה מתכוונן גובה/עומק גלגל הגה מצופה עור
כיוון חשמלי למושבים לא
גג שמש חשמלי לא
מראות צד מתקפלות +

רנו גרנד קופה דיזל INTENSE

קבוצת הרכב: משפחתית | קבוצת רישוי: 3 | דרגת זיהום: 4 | ארץ ייצור: טורקיה

תיאור: המשפחתית רנו מגאן, או בשמה גרנד קופה, הושקה בישראל ב-2017. עיצובה יוקרתי ואיכותי. ב-2019 היא מתחדשת במנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר עוצמתי ובתיבת שבעה הילוכים אוטומטית. חידוש חשוב נוסף הוא מערכות בטיחות מקוריות, אקטיביות ואדפטיביות. ברמת האבזור העשירה נכללים בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה מקורית ואיכותית עם תמיכה בעברית ומסך מגע אנכי. יש גם בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס, חיישני חניה מקוריים ועוד.
מנוע וביצועים: טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, המספק 116 כוחות סוס ובעל מומנט של 24.5 קג"מ.
תיבת הילוכים: אוטומטית EDC כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים ומערכת להעברת הילוכים ידנית.
עיצוב חיצוני: יוקרתי ודינמי. העיצוב בקו היצרן, עם שימת דגש במידות מרכב גדולות. החזית דינמית, עם מכסה מנוע ארוך ומשתפל, בשילוב קווי זרימה בולטים. כונס האוויר טרפזי ומהודר, מניקל, עם סמל היצרן ופסי רקע. פנסי החזית צרים ובעיצוב כעין הנשר. הפגוש אגרסיבי, בשילוב פנסי ערפל וכונס תחתון.
הצד אלגנטי וזורם. קו הגג מוטה לאחור, ויש קווי זרימה בכתפי הדלתות ובסף התחתון. החלונות גבוהים והדלתות רחבות, קשתות הגלגלים מעובות, ויש חישוקי אלומיניום מהודרים. דלת המטען מאחור רחבה, וחלקה העליון מובנה כספוילר. הפנסים מודגשים בעיצובם בדלת המטען ובכנפיים. הפגוש אגרסיבי, בשילוב פנסי ערפל ומחזיר אור. המפלט בציפוי ניקל.
עיצוב פנימי: אלגנטי ויוקרתי. הושם דגש באיכות החומרים ובגוונים. הפנל בצבע שחור, והוא רחב ועמוק. במרכזו מערכת מולטימדיה צבעונית שכוללת מסך מגע אנכי ורחב. בצדדיו פתחי אוורור. בקרת האקלים מופעלת במסך המולטימדיה. פנל ההילוכים מהודר בעור וכרום. לוח השעונים עם צג דיגיטלי, ובו תאורה צבעונית משתנה בהתאם לסגנון הנהיגה. לגלגל ההגה עיצוב ספורטיבי, שלוש צלעות, וחלקו התחתון קטום. המושבים מרווחים, מהודרים, בריפוד איכותי בשילוב עור. המושב האחורי מהודר וצר. הדפנות מהודרות בציפוי עור ומשתלבת בהם תאורת לד צבעונית.
תחזוקה: טיפולים כל 20,000 ק"מ או שנה.
מבחן כביש: למנוע הטורבו דיזל 1.5 ליטר ביצועים עוצמתיים והוא שקט. מעניק עוצמה וגמישות, וזמן התאוצה שמתקבל יעיל. משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים, בעלת תזמוני העברה קצרים המשפרים את הביצועים. השילוב בין המכללים מותאם כראוי ומביא לתצרוכת דלק טובה. אפשר לבחור בין סגנונות נהיגה, כל מצב משנה את היחסים של פעולת המנוע ותיבת ההילוכים. בחירה במצב משנה את הגוון של תאורת לוח השעונים. הרעיון ייחודי ומרשים בצבעוניות שלו. התנהגות הכביש טובה. המתלים בכיול ממוצע ומרוסן, והמכונית לא קופצנית. ההיגוי קל ומדויק, מעניק יכולת תמרון. בתחום הבטיחות, למערכות הבטיחות הסטנדרטיות התווספו מערכות מקוריות של היצרן, בהן בלימה אוטונומית והתרעות על שמירת מרחק וסטייה מנתיב שמופיעות בתצוגה של לוח השעונים ומשתיקות את הרדיו בעת פעולתן. רמת האבזור משופרת, מעבר למקובל בקטגוריה. במערכת המולטימדיה נכללים מסך מגע בעיצוב אנכי, ולמעשה נעשות דרכה פעולת רבות. הסאונד איכותי מאוד. מהמסך מתפעלים מערכות מזגן, שמע, טלפון ומחשב דרך. המושבים מלפנים מרווחים ומהודרים, והמושב האחורי מהודר אך צר למדי. הנסיעה משודרגת, והיא תחילתה של עידן חדש במשפחתית של רנו. תחושה של עוצמה ופינוק בזכות המכללים, העיצוב והאבזור.
יתרונות: ביצועי מנוע, חיסכון בדלק, מכללי בטיחות מקוריים ואדפטיביים, רמת אבזור, מערכת מולטימדיה בעברית, איכות סאונד, עיצוב, איכות חומרים בתוך הרכב.
חסרונות: נעדרת מערכת לזיהוי של הולכי רגל ורכב דו-גלגלי, רוחב מושב אחורי, תפעול המזגן באמצעות מסך מגע בלבד.
סיכום: הגרנד קופה היא קפיצת מדרגה של רנו בקטגוריית המכוניות המשפחתיות, עם דגש בביצועים ובנוחות. המנועים איכותיים ותיבת ההילוכים מתקדמת. מנוע טורבו דיזל גמיש ויעיל, בשילוב עם שאר המכללים, מעניק ביצועים יעילים וחיסכון בדלק. המהפך בגרנד קופה מתמקד בהוספת מערכות בטיחות אקטיביות ואדפטיביות, בעיצוב בשילוב חומרים איכותיים ובתאורה צבעונית למערכות הרכב. באבזור המפנק נכללות מערכת מולטימדיה מקורית וייחודית לרנו ובקרת אקלים. אלו ועוד הופכים את הגרנד קופה למשפחתית עוצמתית, מאובזרת, בטוחה ואיכותית, עם תמורה הולמת למחירה.

מפרט טכני

תיאור נתונים
מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר
הספק 3,750/116 כוחות סוס/סל"ד
מומנט 2,000/26.5 קג"מ/סל"ד
תיבת הילוכים אוטומטית, 7 הילוכים, כפולת מצמדים וידנית
אורך 4.632 מ'
רוחב 1.814 מ'
גובה 1.443 מ'
בסיס גלגלים 2.711 מ'
מידת צמיגים 205/50/17
נפח תא מטען 503 ל'
נפח מכל הדלק 49 ל'
משקל עצמי 1,478 ק"ג
יחס משקל/הספק 1/12.7 ק"ג/כוחות סוס
מרווח רגליים (ס"מ) קדמי: 55, אחורי: 23, סה"כ: 78
רוחב מושב אחורי 1.25 מ'
תאוצה 100-0 קמ"ש 10.8 שניות
מהירות מרבית 197 קמ"ש
תצרוכת דלק יצרן 1/27 ק"מ/ליטר
תצרוכת דלק מבחן 1/18 ק"מ/ליטר

בטיחות

תיאור קיים/לא קיים
בלימה אוטומטית בחירום +
ניטור מרחק מלפנים +
בקרת סטייה מנתיב +
זיהוי הולכי רגל לא
זיהוי כלי רכב בשטח מת לא
זיהוי רכב דו-גלגלי לא
זיהוי תמרורים לא
בקרת שיוט אדפטיבית +
מצלמת רוורס +
שליטה באורות גבוהים לא
TPMS - ניטור לחץ אוויר +
בלם חניה חשמלי +
פנסי ערפל קדמיים +
גלגל חליפי גודל מלא
כריות אוויר 6
ביטול כרית אוויר לנוסע +
חגורות בטיחות עם קדם מותחן +
חיישני חגורות בטיחות 2
התקני ISOFIX לעגינת ילדים +
מבחני ריסוק EURO NCAP - 5 כוכבים בוגרים: 88%
ילדים: 87%
הולכי רגל: 71%

אבזור

תיאור קיים/לא קיים
מערכת שמע מקורית 6 רמקולים
מערכת מולטימדיה צג "8.3 עברית
דיבורית +
מערכת ניווט i-go
חבילת גלישה +
חיבורי אודיו USB ו-AUX
Android Auto +
Apple Car Play +
בקרת אקלים +
פתחי אוורור מאחור +
חיישני חניה מקוריים
מצלמת רוורס +
בקרת שיוט +
גלגלי סגסוגת אלומיניום +
מפתח התנעה חכם +
הגה מתכוונן גובה/עומק +
כיוון חשמלי למושבים לא
גג שמש חשמלי לא
מראות צד מתקפלות +

למידע נוסף: www.autocom.co.il

תגובות לכתבה
לא נמצאו תגובות לכתבה מגה טסט: מכוניות משפחתיות
הוספת תגובה - תגובה תתווסף לאחר אישור
דרג/י נושא זה
שלח/י תגובה
יצירת קשר
גלריות תמונות
בגליון זה לא נמצאו גלריות
גלריות וידאו
בגליון זה לא נמצאו גלריות וידיאו
חיפוש עמוד בגליון זה
aa