טסלה מודל 3 אינה מומלצת
מגזין הצרכנות האמריקני החשוב "קונסיומר ריפורטס" הודיע שהוא מוריד את ההמלצה שלו לרכישת טסלה מודל 3, הדגם העממי של יצרנית המכוניות החשמליות טסלה. על פי המגזין, למרות שהלקוחות מרוצים מהמכונית התגלו בה בעיות אמינות רבות בשנה האחרונה.
איכות השמשות של החלונות האחוריים אינה טובה והם נסדקים לעיתים. גם גוף המכונית אינו מיוצר באופן משביע רצון. מסך המחשב הגדול במרכז המכונית, המשמש לוח המחוונים וגם לוח בקרה, אינו מתפקד באופן מושלם, ולעיתים הוא קופא ואינו מראה את הנתונים הנדרשים. לפי ממצאי הסקר שערך המגזין בין קוראיו, כמעט לא אירעו תקלות במערכת ההנעה החשמלית, והיא ככל הנראה החלק האמין ביותר במכונית.
עיצוב חדש ועדכני לבנטלי
בנטלי מציגה את Bentayga V8 Design Series, עיצוב עכשווי וגירסה דינמית לרכב השטח מהיוקרתיים בעולם. ל-Design Series עיצובים ייחודיים, חיצוניים ופנימיים, של מולינר, והיא מוצעת עם חבילת האופציות המוכרות של הבנטאיגה.
המהדורה המיוחדת מיוצרת בעבודת יד בקרו שבאנגליה. היא מתבססת על הזריזות והדינמיות של הדגם המקורי. הסידרה מצטרפת למגוון הדגמים שנכללים בו בנאטיגה ספיד ובנטאיגה הייבריד. ב-Design Series שופרו הפיסול האלגנטי והאתלטי של הדגם, והוקנו הרמות הגבוהות ביותר של יוקרה וביצועים. בתכונות החדשות של מולינר נכללים חישוקי פלדיום גריי פרגון ותוויות גלגלים מתאזנות עצמאית. בתוך תא הנוסעים הצבעוני יש חידושים מרהיבים המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות.
פורד סוגרת מפעל בברזיל
פורד, קבוצת המכוניות השנייה בגודלה באמריקה והשישית בגודלה בעולם, הודיעה שתפסיק לייצר משאיות בברזיל. החברה מייצרת משאיות במפעל בסאו פאולו במשך 30 שנים כמעט. באותו מפעל מורכבות גם מכוניות פורד פייאסטה, וגם ייצורן ייפסק.
הייצור מופסק עקב היערכות חדשה של פורד, שבמסגרתה החברה מתעתדת לפטר אלפי עובדים בארה"ב ובאירופה. פורד הפסידה בשנה שעברה בדרום אמריקה סכום הקרוב ל-400 מיליון דולר. באירופה רשמה החברה הפסד דומה, וגם שם היא מארגנת מחדש את פעילותה.
במפעל בברזיל יוצרו משאיות מסידרת פורד קרגו מדגם F-4000 וסידרה F מדגם F-350. במפעל בברזיל מועסקים כשלושת אלפים עובדים, כולם צפויים להיות מפוטרים. לפורד מפעל גדול נוסף בצפון ברזיל, המייצר כלי רכב פרטיים.
ל-GOODYEAR צמיגים חדשים
יצרנית הצמיגים GOODYEAR חשפה את צמיגי Eagle F1 Super Sport - צמיגי הדגל של החברה. הושקעו בהם הנדסה מתקדמת ותרכובות חדשות כדי לעמוד בדרישות של מכוניות על ומכוניות ספורט.
הצמיגים, המיועדים לשימוש על מסלול המרוצים ועל הכביש הציבורי, מסייעים להשיג זמני הקפה קצרים, מקצרים מאוד את מרחק הבלימה, מעלים את רמת התחושה בפניות ומאפשרים אחיזה משופרת. הם זמינים בשלוש רמות, בהתאם לייעוד: דגם הבסיס תוכנן לאפשר חדות משופרת בנהיגה ספורטיבית, בשינויי כיוון מהירים וחדים, בעזרת מבנה קשיח ודפנות מחוזקות. דגם R מעניק רמת אחיזה משופרת על כבישים יבשים. מבנהו קשיח כדי לעמוד בכל סוגי העומסים כתוצאה מבלימה, משינויי כיוון ומהאצה. מבנה הסוליה קשיח ותצורת החריצים בקצוות הצמיג חדשה. דגם RS הוא הצמיג הממוקד ביותר לשימוש ספורטיבי על גבי מסלול המרוצים, אשר עדיין חוקי לשימוש גם על כביש ציבורי. יש לו כל התכונות של הדגמים הקודמים והוא דוחק אותן לקצה מבחינת אחיזה בבלימה ופניות בכביש יבש.
עמכם הסליחה